Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, ze względu na mobilność i szybki montaż, używa się ich na przykład do handlu w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, winien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego doborze?

Pawilon handlowy – jak dobrać?

Producenci sprzedają różne warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechuje je stosunkowo szybki montaż, jednak ich przenośność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich zdecydowanie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję portierni, kiosków bądź kas biletowych.

Pawilon namiot – czemu warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje znaczna trwałość, będąca rezultatem wykorzystania do ich produkcji najwyższej jakości tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wykonane są konstrukcje, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą należycie konserwowane, posłużą wiele lat – także przy częstej eksploatacji.