Audyt SEO wykaże problemy Twojej strony internetowej

Jeżeli chcesz zamówić audyty stron internetowych, wejdź na https://seo4.net/audyt-stron-internetowych/.

Audyt – jak definiuje internetowe wydanie Słownika Języka Polskiego PWN – to ewaluacja przedsiębiorstwa, spółki lub firmy pod kątem wielu obszarów, m.in finansowych i organizacyjnych, a także oszacowanie możliwości przyszłego rozwoju. Czym, mając na uwadze zacytowaną definicję, jest więc audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej elementy, jak tytuły i opisy meta, prędkość wczytywania się strony, kod strony, hierarchię nagłówków i wiele mniej i bardziej istotnych aspektów. Nie licząc samego wyliczenia błędów i nieprawidłowości, w szczegółowym audycie SEO muszą być zamieszczone również instrukcje co do rozwiązania odnalezionych problemów.

Audyt SEO analizuje witrynę www pod kątem dostępności, treści na stronie, zgodności ze standardami W3C, a także bezbłędności kodu. Dodatkowo sprawdzane jest również, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. Mówiąc krótko, audyt SEO zleca się agencji, żeby wskazała ona wszelkie dysfunkcje strony oraz – co najważniejsze – zaproponowała rozwiązania, które umożliwią ich naprawę.

Darmowy audyt SEO nie wykaże wszystkich nieprawidłowości na stronie

Online jest sporo stron i narzędzi, przy użyciu których można błyskawicznie i za darmo wykonać audyt SEO witryny. Atuty tej opcji? Cena oraz szybkość. Minusy? Całkiem sporo. Darmowe narzędzia czy też okrojone dema z ograniczaną funkcjonalnością, nie są idealne. Jeśli już odkryją jakieś błędy na stronie, to zapewne nie wszystkie. Sporo błędów (np. w kodzie) wychwycić można tylko w czasie analizy przeprowadzonej nie przez oprogramowanie, a przez człowieka.

Na audyt SEO wykonywany przez agencję należy poczekać przeważnie od kilkunastu dni do mniej więcej 30 dni. Okres na przygotowanie raportu powinien zostać wskazany w umowie podpisanej z agencją, która zadeklarowała, iż go wykona. Taki audyt umożliwia wykrycie wszystkich newralgicznych błędów kryjących się w witrynie. Jeśli strona została postawiona na gotowym szablonie bądź na platformie pokroju Shoper czy Magento, to problemów do naprawienia może być mnóstwo. Kiedy strona powoli się ładuje, a na najważniejsze dla klienta słowa kluczowe wyświetla się daleko za pierwszą pięćdziesiątką wyników wyszukiwania, to także są to oznaki, że zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu będzie świetnym rozwiązaniem.

Audyt SEO – co pokaże, jeśli będzie przeprowadzony rzetelnie

Rzetelnie przeprowadzony audyt SEO może obnażyć masę błędów witryny, m.in:

  • brak albo niewłaściwe połączenie z narzędziami Google (np. Google Analytics),
  • powody słabej widoczności witryny na słowa kluczowe,
  • rzeczywista ilość zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępem do witryny dla robotów,
  • jakość kodu strony,
  • poprawność w hierarchii nagłówków,
  • niska jakość treści na stronie,
  • brak tłumaczeń wersji językowych strony,
  • brak tytułów i opisów meta,
  • błędy strony w wersji na komórki, np. nieprawidłowe wyświetlanie się jakiś elementów,
  • brak czy też źle wypełniona wizytówka Google Moja Firma,
  • wolne wczytywanie się witryny w wersji na urządzenia mobilne i na komputer

.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]