Złóż wizytę w agencji SEO - tu uzyskasz kompetentną pomoc specjalistów.
Przedsiębiorstwa oraz właściciele portali internetowych, którzy marzą o tym, aby dotrzeć do pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum kilka sposobów. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań . Nie mając doświadczenia w zakresie SEO i nie obserwując codziennie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko działać prawidłowo i – najważniejsze – skutecznie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty SEO, aczkolwiek nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Budżet wygospodarowany na takie działania można dostosować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą współpracy z agencją SEO jest to, że nie licząc speców od SEO w zatrudnione są tam dodatkowo eksperci od programowania, kampanii Google Ads, projektowania graficznego czy content marketingu służący merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Postaw na transparentną i sumienną firmę SEO
Agencji SEO w Polsce jest co niemiara. Czym kierować się podczas szukania firmy, która poprawi naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Polecamy postawić na firmę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a także tych reklamowych i kreatywnych, z każdym rokiem się zwiększa, co niekiedy nie łączy się z jakością usług. Wybierając agencję, która działa od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż posiada ona znaczne doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się ciekawym portfolio swoich dotychczasowych prac. Na stronach agencji SEO częstokroć dodawany jest dział „Case study”. Przed podpisaniem umowy trzeba zapoznać się ze opisy takich przypadków, żeby wstępnie zobaczyć, jakich efektów można oczekiwać po danej agencji, jak również to jakie trudności udało jej się rozwikłać oraz dla jakich branż pracowała. Rzetelna agencja SEO to taka, która działa przejrzyście: informuje o harmonogramie zadań na nadchodzące tygodnie, jak również przekazuje sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Inna nie do przecenienia kwestia to personalizacja oferty i dopasowanie strategii prac do potrzeb działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na propozycję współpracy reaguje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, powinien to być znak alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik rzetelnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, aby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, konieczne do opracowania dla niej pełnej oferty. Chodzi o dane, których nie da się wyszperać na własną rękę w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych do tej pory działaniach SEO i o najistotniejszych dla klienta artykułach bądź usługach, które stara się wypromować.
Jaki system rozliczenia z agencją SEO jest najlepszy?
Ostrożnie należy potraktować firmy SEO, które sugerują umowę z opłatą za wypracowany rezultat. W takim systemie klient płaci firmie SEO wówczas, gdy słowa kluczowe zdobędą uzgodnione w umowie pozycje w SERP (przykładowo wejdą do Top5 czy też Top10). To nadal całkiem popularny rodzaj rozliczeń, jednakże wiąże się z dużym zagrożeniem – można wszak osiągnąć szybkie rezultaty za sprawą łamania standardów określonych przez Google. Systematycznie modyfikowany algorytm także nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, zatem sumienna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych efektów. Jeśli chodzi o cenę za działania firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – przeważnie w pierwszych tygodniach po zawarciu kontraktu niezbędne są większe nakłady finansowe, by opracować szczegółowy audyt SEO, a następnie wdrożyć wszystkie wynikłe z niego prace. W późniejszych miesiącach współpracy, jak witryna zleceniodawcy jest już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają dużo mniejsze.
Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]