Przed właścicielami firm, którzy wybierają się na targi albo planują promocję, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on wszak nie tylko przyciągnąć uwagę ewentualnych klientów, ale także stanowić dla nich pewną wartość, by regularnie go używali i w ten sposób wytworzyli więź z marką. Produktem tego rodzaju jest miedzy innymi torba z nadrukiem.
Typy toreb z logotypem
Sprawdzając strony firm zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych błyskawicznie spostrzeżemy, że pod kategorią “torba” kryje się wiele produktów. Są to m.in. torby na zakupy – chyba najpopularniejszy i bardzo praktyczny gadżet promocyjny. Nadruk logotypu lub nazwy eventu na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię po prostu pięknie się prezentuje, a przy tym jest wystarczająco wytrzymały, żeby przez długi czas utrzymywać się na materiale. Następnym plusem tych toreb jest ich cena. Zależnie od wielkości zamówienia oraz rodzaju torby, koszt w większości wypadków rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Napisy można wykonać też na torbach konferencyjnych, sportowych lub na notebooka. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy popularnych sympozjów oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt produktów tego typu i wykonania druku na nich jest już zdecydowanie wyższy – dochodzi nawet do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie opłaca się złożyć zamówienie na torby z własnym nadrukiem?
Agencje prowadzące akcje marketingowe zazwyczaj zamawiają kilka typów gadżetów. Winny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze kilkanaście innych artykułów reklamowych do zadruku. Równocześnie z torbami bawełnianymi warto zlecić m.in. nadruk na kosmetyczkach, parasolach czy innych użytecznych produktach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o typowe gadżety reklamowe, jak smycze, długopisy oraz ołówki, które wciąż cieszą się zainteresowaniem klientów.