Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna na topie wyników wyszukiwania. Jasne jest przecież, że dziś obecność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak więc znaleźć dobrą firmę SEO? Polecamy skorzystać z wskazówek ekspertów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać rzetelną firmę SEO? Google udostępniło o tym kurs

Nie da się ukryć, iż cała branża SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod wyszukiwarki, powstała i nieprzerwanie rozkwita właściwie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo obecności innych alternatyw, jak m.in. Baidu, DuckDuckGo lub Rambler, nadal najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto chce pozyskać widoczność w sieci, musi spróbować powalczyć o swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, zwykle jest to skomplikowane bez konsultacji ze specami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie SEO jest nowością, i przygotowało krótki instruktaż, jak wybrać dobrą agencję SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej firmy SEO

Pracownik Google z ponad dziesięcioletnim stażem punkt po punkcie wyjaśnia, jak zidentyfikować rzetelną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego główną konkurencją,
  • zdolność oceny budżetu i czasu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie stronie wsparcia technicznego i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz okresową analizę jej statystyk,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • zadbanie o ogólną widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane frazy.

Pracownica firmy Google wskazuje także, iż dobra firma SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą dostrzegalne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.