Czy warto skorzystać z usług agencji marketingowej?

Więcej o ofercie agencji marketingowej Kraków na http://bit.ly/2p54NqJ

Akcje reklamowe powinny stanowić istotny element kreowania rozpoznawalności marki niezależnie od tego czy zajmujemy się dystrybucją, produkcją czy świadczeniem usług. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa stać na utworzenie i opłacanie swoich działów ds. marketingu, tymczasem niewielkie biznesy, które okazjonalnie przeprowadzają akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (klipy i animacje viralowe, social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa zapewnia klientom kompleksową obsługę. Nowe firmy mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (obwoluty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – kalendarzy, folderów, stoisk targowych czy billboardów. Agencja reklamowa przygotuje również ciekawe, unikalne teksty na stronę internetową firmy, jak również zaplanuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez modne portale, takie jak Twitter, Facebook i Instagram.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu sympozjów, targów czy spotkań z klientami wymagających zazwyczaj wielopoziomowego planowania, takie obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnego oraz kompetentnego zespołu pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego grona doświadczonych specjalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz integralnością kampanii.

Kontakt z nami:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]